Käytetty: Mercedes-Benz E 220 CDI (22 700 €) - Ihme-Mersu

Tuulilasin käytettyjen autojen sarjassa tutustumme dieselkoneella varustettuun E-sarjalaiseen, jolla on ajettu ikäänsä ja historiaansa nähden todella vähän. Alhainen alle 100 000 kilometrin mittarilukema näkyy positiivisesti myös auton kunnossa, joka on erinomainen.
Mercedes-Benz E 220 CDI
Mittarilukema: 98 000 km
Käyttöönotto: 20.1.2012
Hintapyynti autoliikkeessä: 22 700 €
Tilaa Tuulilasin FIstart-kanava ja muista tykätä videosta, jos pidit siitä!

Muista Tuulilasi myös verkossa osoitteessa www.tuulilasi.fi/ ja käy tykkäämässä meitä Facessa: Tuulilasi/

Tuulilasi-fi-sivustolta löydät kaikki autoalan tärkeimmät uutiset ja voit lukea viimeisimmät koeajot. Pysyt parhaiten kärryllä automaailman tapahtumista, jos tykkäät Tuulilasin Facebook-sivusta.

Ladata

Näkymät
49,552

Kommentteja

  • Hyi vittu toi feikki AMG badge

    assass9 päivää sitten
  • Olipa hyvä että oli hyvä yksilö mutta tuo paikkaus pullo se kyllä tuhous tilanteen🤣🤣😂😁👍🇫🇮

    opzz xsinopzz xsin9 päivää sitten
  • Vain neljä huoltoleimaa ja 2012 ensirekisteröity. Kai niitä pitäs olla enemmän tuohon ikään. Vai onko eemelissä huoltoväli 2 vuotta, kun kilsat ei täyty?

    Emily AnEmily An10 päivää sitten
  • AMG:tä nähnytkään.

    CassieCassie12 päivää sitten
  • Paljonko myyjä antais vaihdossa tuohon mun 807.000km ajettuun -06 S211...?

    Hannu SiipolaHannu Siipola12 päivää sitten
    • AMG .Jos autoon on laitettu AMG korisarja se ei todellakaan tehe autosta AMG vasta kun löytyy se kullattu laata jossa on mootorin kasaajan nimi on kyseesa aito AMG .

      opzz xsinopzz xsin9 päivää sitten
  • Mersut on kovia ruostumaan ja uutena liikaa hintaa laatuun nähden.

    louhilampilouhilampi12 päivää sitten
  • Tuota hintalappua ei ole selvinpäin laitettu😂

    soinu foigsoinu foig12 päivää sitten
    • kilometrejä tulee 5000 per vuosi. Mersu ja diesel kuuluu yhteensä.

      Emily AnEmily An10 päivää sitten
  • Vain neljä huoltoleimaa ja 2012 ensirekisteröity. Kai niitä pitäs olla enemmän tuohon ikään. Vai onko eemelissä huoltoväli 2 vuotta, kun kilsat ei täyty?

    Ptao TomPtao Tom13 päivää sitten
    • Vihdoin trendaavissa 🤘

      CassieCassie12 päivää sitten
  • Liikkeen myymissä autoissa on alkuperäishinnasta autovero, joka on noin 1/3 osaa auyon hinnasta. Autohan on jo 9 vuotta vanha ja tuossa ajassa mikä tahansa auto menettää 50% hinnasta oli sitten ajettu mitenkä vähän. Näin merkonomin tutkinnon omaavana, sekä auton myyjän perustutkinnon saaneena voin sanoa että yhdellekään täysjärkiselle auton ostajalle tuo hinta ei mene läpi.

    kontti kaatuukontti kaatuu16 päivää sitten
  • Jos alle 100 000km alle yhdeksässä vuodessa on teistä erikoista, niin multa löytyy 110tkm ajettu 99/00 Golf Variant.

    TeKaMOTOTeKaMOTO16 päivää sitten
    • Diisseliä harvoin hankitaan noille videon kilometrimäärille

      JuhaJuha15 päivää sitten
  • upee mese,amg merkin voi ottaa pois jos haluaa.Itse en laittaisi amg merkkiä kuin oikeaan amg malliin.Ehkä vähän ylihintainen.

    kipi593kipi59316 päivää sitten
    • Melkeen iski Fläshbäckit masan E-mixiin kun kuulin Artun suusta nuo E 220 2012 -sanat..

      soinu foigsoinu foig12 päivää sitten
  • kuin uusi kolme kertaa kalliimpi pikkuauto vaikka kuluttaakin suunnilleen samat litrat.

    soniyu ziuysoniyu ziuy17 päivää sitten
  • Ei tuollaisella 10.000 km vuodessa ajamiseen tarvita muuta perustelua kuin M274 bensamoottori, joka oli tarjolla tuohon korimalliin. Diesel oli arkikäyttöön ainoa vaihtoehto. Valitettavasti huoltohistoria on rikki, koska puolet huolloista puuttuu. Tehtaan ohjelman mukaan tuo autohan olisi pitänyt huoltaa kerran vuodessa. AMG tunnus ei kuulu joukkoon, koska muut merkinnät puuttuvat. Varustekoodi "Typkennzeichen wegfall" siivoaa koko peräluukun mallitunnuksettomaksi. Vain tähti jää jäljelle. Hienointa tuossa autossa on, että kun siihen ajaa kolminkertaisen ajomäärän, se ei ole enää minkään arvoinen, mutta silti se on mukavampi, tilavampi ja rämisee noppakivikadulla vähemmän kuin uusi kolme kertaa kalliimpi pikkuauto vaikka kuluttaakin suunnilleen samat litrat.

    HannuHannu17 päivää sitten
  • Kyllä mersun pitää olla ajettu ainakin 400tkm että viittii ostaa

    Roni KatajistoRoni Katajisto17 päivää sitten
  • Onkohan jouni koskaan saanut lauantaina korjauskehotusta perjantain ratapäivän jälkeen 🤔

    Abcd ÖäzxcAbcd Öäzxc17 päivää sitten
    • ostaa sen halvemman. Nokian renkaista senverra että menee jo vuodessa kovaks ja iha paskat renkaat kokemusta on useempi kymmenen tuhat km nokialla eikä enää tule

      soniyu ziuysoniyu ziuy17 päivää sitten
  • AMG:tä nähnytkään.

    dueeh nyyudueeh nyyu17 päivää sitten
  • Viimeinen Mersu kunnon konepeltitähdellä.

    Bolia FopsBolia Fops17 päivää sitten
  • se on daimler...

    catcat17 päivää sitten
  • Kommentteja lukiessa voi todeta, että meni mersun esittely aika monilla tunteisiin taas kerran, joskin vähemmän yllättävästi. Kun ei muuta valittamista keksitty, niin koettiin amg-lätkä takakontissa lähes maailmanloppua enteilevänä pyhäinhäväistyksenä. Kai se joillekin tuo netissä vinkuminen tuo mielihyvää vielä vuonna 2021. Kiitos Tuulilasille taas hyvästä videosta.

    Lapa TossuLapa Tossu18 päivää sitten
    • AMG lätkä on nolo jos se on ostettu aliexpressistä. Video on hyvä eikä se lätkä sitä huononna.

      assass9 päivää sitten
    • Turhaa haipatusta toi renkaiden vanhuus... itellä on 2012 paistetut nokian hakka r kitkat ja hyvin on pärjätty kelillä ku kelillä...

      dueeh nyyudueeh nyyu17 päivää sitten
  • Voisko joku repii helvettiin sen AMG merkin kun AMG ei ole tehty yhtään mersuu diisel koneela .Korisarjoja kyllä mutta ei diisel konetta Ainoastaan 6 ja 8 bensiini koneena löytyy AMG .Jos autoon on laitettu AMG korisarja se ei todellakaan tehe autosta AMG vasta kun löytyy se kullattu laata jossa on mootorin kasaajan nimi on kyseesa aito AMG .

    Harri KHarri K18 päivää sitten
    • @Mersu Merc No tossa just kattelin että ainakin vielä AMG tekee M178 LS2 biturbo joka on 4 litran V8 mootori josta vaatimattomat 760 heppaa otetaan irti :)

      Harri KHarri K16 päivää sitten
    • Moottorikoon pienentäminen on nykypäivän trendi joka merkillä. Ei ole paluuta enää suuritilavuuksisiin moottoreihin, edes amg malleissa. Tuosta c30 amg mallista sen verran, että lohko on 2,7 om612 joka porattu kolmelitraseksi. Ei siis ihan alusta asti amg tekemä.

      Mersu MercMersu Merc16 päivää sitten
    • @Mersu Merc Jep sain lisää tietoa ja samalla AMG arvostus laski .Itse pidän aitoina vain v8 koneesta tehtyjä amg mersuja jotka se tekee alusta loppuun niin että AMG itse valmistaa lohkonkin .kuinkaha on tuon diisel koneen kassa .Tekeekö AMG senkin alusta asti itse vai tuleeko mootori lohko esim merun tehtaalta jota sitten muutetaan .

      Harri KHarri K17 päivää sitten
    • Sori. Nyt tuli väärin, siis c43 on tietenkin suora kutonen. Ei nelisylinterinen. A45 amg on 2,0 litranen nelonen.

      Mersu MercMersu Merc17 päivää sitten
    • Harri K sai näin lisäystä tietoihinsa. Eikö vain?

      Mersu MercMersu Merc17 päivää sitten
  • kilometrejä tulee 5000 per vuosi. Mersu ja diesel kuuluu yhteensä.

    vinasu maajvinasu maaj18 päivää sitten
    • Ei kai tommosella badgetuunatulla dieselillä kehtaa enempää ajaakkaan

      Bolia FopsBolia Fops17 päivää sitten
  • Vihdoin trendaavissa 🤘

    Guides TipsGuides Tips18 päivää sitten
  • Vain neljä huoltoleimaa ja 2012 ensirekisteröity. Kai niitä pitäs olla enemmän tuohon ikään. Vai onko eemelissä huoltoväli 2 vuotta, kun kilsat ei täyty?

    jari626jari62618 päivää sitten
  • En nyt oikein ehkä ymmärtänyt ensimmäistä kertaa toimittaja @SirToivosen ihmettelyä isosta diesel mersusta, jolla ajetaan "vain" 10tkm vuodessa. Onko kanavan katsojakunta todellakin niin tuulipukua, että tällaisia argumentteja tarvitsee heittää ilmoille? Tuo ajoneuvoveron ero bensiiniversioon on noin ~440euroa/v, joka tekee n.35euroa enemmän kuukaudessa. Polttoaineen hinta ja kulutuserolla tuo kurotaan umpeen hyvinkin nopeasti. Lisäksi jotkut ihmiset ovat vain valmiita maksamaan enemmän mm. jouhevasta väännöstä. Tarkoittaako @SirToivonen siis sitä, että jos ostat esimerkiksi 6.3 litraisen AMG version, sinun kuuluisi ajaa sillä jotenkin erityisen paljon, jotta "karmaiseva" 600euron ajoneuvovero olisi jotenkin perusteltua? Väittäisin rehellisesti, että isohkon, saksalaisen, takavetoisen, diesel -auton ostajalle painaa vaakakupissa myös auton hiljaisuus ja miellyttävät ajo-ominaisuudet. Niistä on moni myös valmis maksamaan noinkin pienen erotuksen., puhumattakaan auton mahd. varusteista. Se että ajat esimerkiksi 8tkm vuodessa, ei voi merkitä sitä että sinun pitäisi ajaa vaikkapa 1.2 litraisella VW Pololla. Niin ja VW Polo esimerkkinä ei ole edes samalla viivalla kun puhutaan kansallisen ministeritason kyydistä. Itse ainakin valitsen mielelläni auton, jolla ajan mieluusti vaikkapa hieman pidempää reittiä kaupasta kotiin - ja vain siksi että se on mukavaa. Tai vastaavasti minun ei tarvitse kauhistella lähtiessäni pimeään, liukkaaseen lumipyryyn, että selviänköhän tällä räppänällä reissusta hengissä. Tällainen ajatus heräsi siis vain.

    JuhaJuha18 päivää sitten
    • @Juha juuri näin. Useimmissa turbodieseleisdä ainoa suuri ahdin pyörii käytännössä haittana jonnekin 1500 kierrokseen saakka. Samoin yhdellä turbolla ahdetut bensakoneet varovasti ajettuna jäävät odottelemaan kierrosten ja paineen nousua. Tässä esitelty auto on kaksoisahdettu 220 CDI, jonka imusarja on ylipaineistettu jo vakionopeussäätimellä 1000 kierroksella ajettaessa. Hätäiselle kuskille riittää yksikin turbo, kunhan se on vain riittävän suuri. Tämän dieselin herkkäliikkeinen ensiöahdin on niin pieni, että sen kapasiteetti loppuu jo alle 2000 kierroksen. Mutta tuo pieni ahdin puhaltaa vahvasti ja hyvällä hyötysuhteella jo tyhjäkäynniltä alkaen. Tuon moottorin paineenrajoitus isolla rasituksella alkaa jo hieman alle 1400 kierroksen (että 250 CDI:n ostajalle jää muutakin preemiota kuin isompi kyltti takaluukkuun). Kaksivaiheahdon turvin tämä diesel alittaa useimpien pienempienkin dieselautojen kulutuksen, bensakrematorioista puhumattakaan. Automatiikka ajaa 7G-Tronicia talousoptimissa maltillisilla käyntinopeuksilla, koska pikkuturbon turvin yleensä kapea hyötysuhdeoptimi levenee selvästi tavallista pienemmille kierroksille. Todellinen 100 km/h on hieman alle 1500 RPM. Koska moottorilla on kaksi luonnetta, on kulutus enemmän kuskin kuin auton ominaisuus. Syöttöä saa kyllä lisääkin jos polkee ison ahtimen töihin. 7 vuotta olen omallani ajanut, mutta vielä en ole 5 litraa sadalle saavuttanut kesärengaskauden keskiarvona. Aina jää ihan väkisinkin alle, pyörätelineestä ja kärryn vedosta huolimatta.

      HannuHannu9 päivää sitten
    • @ass Et ilmeisesti lukenut koko ketjua, Hannu tuossa ylempänä juuri kertoi hankinnallisista eroista, eli monesti diesel jää jopa pienelläkin ajolla edullisemmaksi. Mutta mitä tulee ajomukavuuteen, niin erityisesti alhaalta vääntävä dieseli tuo juuri sitä ajomukavuutta. Tätä moottorin ominaisuutta arvioidaan lähes jokaisessa autoarvostelussa, kun puhutaan moottorin ominaispiirteistä. Lisäksi laadukkaassa, äänieristetyssä autossa huomaat kuskin paikalla ajavasi dieseliä vasta katsoessasi mittaristoa ja painaessasi kaasupoljinta. Käyntiääni ei kuulu sisälle, tai se on lähes olematonta. Halvemmissa ja laaduttomammissa autoissa ääni sisälle voi toki olla hyvinkin karkea ja jos näiden ajamisesta on vain kokemusta, ymmärrän toki kommentin.

      JuhaJuha9 päivää sitten
    • No eikö bensakone olisi mukavampi ja hiljaisempi kuin dieseli? Kyllä näitä mersujakin bensakoneella saa.

      assass9 päivää sitten
    • @Zimba Cattius Nyt loppuu se unelmointi ja HERÄTYS!!! Nyt ei puhuta uusista autoista yleensä, vaan Mercedes W212 vuodelta 2012. Bensamoottorisen ajoneuvovero ei ole 150 €, vaan suunnilleen 300 €. E220 CDI:n ajoneuvovero ei ole 800 € vaan 632,12 €. Eli ajoneuvoveron erotus ei ole kuvittelemasi 650 € vaan noin puolet siitä. Spritmonitorin taloudellisin bensakuski polttaa keskimäärin 3 litraa enemmän kuin taloudellisin dieselkuski. Keskiarvojen ero on nelisen litraa sadalle. Käytännön toteutumana reilu 5 litraa sadalle dieseliä maksaa vajaat 7.50 € / 100 km. Samat ajot samannäköisellä bensa-autolla maksaa reilut 8 litraa sadalle, eli yli 12 € / 100 km ja dieselvero on kuitattu viimeistään 7000 km kohdalla eli vuoden viidennellä tankillisella. Googlaa "Mercedes M274 timing chain problems" ennen kuin suosittelet kenellekään tämän korimallin bensanelikkoa. Juuri tämän Mersun bensamoottorin huonoudessa oli tuon videon selkeä asiantuntemattomuuden ilmaiseva virhe. Tämän korimallin Mersuun bensanelikon ostaminen on se vaikeasti perusteltava valinta täysin ajomäärästä riippumatta.

      HannuHannu13 päivää sitten
    • @Hannu käyttövoimavero ja ajoneuvovero on melkein 800€ vuodessa kun bensa autossa se on 140€ ja sit bensan ja dieselin hintaero pumpulla on 15-20centtiä litralta joten kyllä se diesel on huomattavasti kalliimpi nykyisin. Nykyiset bensa autot ei kuluta mitään edes kaupungissa.

      Zimba CattiusZimba Cattius13 päivää sitten
  • Melkeen iski Fläshbäckit masan E-mixiin kun kuulin Artun suusta nuo E 220 2012 -sanat..

    KaffeliKaffeli18 päivää sitten
  • K

    MIKKIS KLIPITMIKKIS KLIPIT19 päivää sitten
  • Arvoisa tuulilasin toimitus: Putsatkaa kameran linssi.

    a01artaa01arta19 päivää sitten
  • Täähä onku bemarin M SPORTTI öyhöyh krääh hööh,,,,, se on vähäniiku että eihä kukaa haluu ostaa e36 e46 e9x e6x ilman m sporttii veikkaan että tulevaisuudessa kukaa haluu mersuu ostaa ilman kunnon varusteita kuten amg

    KastineKastine19 päivää sitten
  • Nyt se on E220 2012 Masa kiitää.... :D

    ElmeriElmeri19 päivää sitten
    • ei oo masa näin vanhalla romulla kiitänyt vuosiin :D

      assass9 päivää sitten
    • @Mmoukarii ja mä tiiän, pelle, jäbät jauhaa...

      Esko BeeEsko Bee18 päivää sitten
    • ...Mersu, nähään kaukaa... :D

      MmoukariiMmoukarii19 päivää sitten
  • Kilometreihin ja auton kuntoon plus varusteisiin nähden ei nyt iha mikää törky hinta, ja kyllä tiijän mitä niillä pyydetään mutta suurinosa on jo 300-400thk ajettuja senku menee ja ostaa sen halvemman. Nokian renkaista senverra että menee jo vuodessa kovaks ja iha paskat renkaat kokemusta on useempi kymmenen tuhat km nokialla eikä enää tule

    Tk RacingTk Racing19 päivää sitten
  • Ottakaa tutkittavaksi yli 350tkm ajettu parin tonnin dieseli seuraavaksi, semmosilla suurin osa suomalaisista dieselillä ajavista ajaa.

    Vesku LVesku L19 päivää sitten
    • fistart.info/tv/videot/qJe8tXehhcWerNU.html

      Pasi VaanPasi Vaan19 päivää sitten
  • Seuraavaks Lada samara.

    Lassi KinnunenLassi Kinnunen19 päivää sitten
  • Hai sie Arttu nyt oli tuhmaa, mutta jos ei kolmessa vuodessa rengassarja ole loppuun ajettu niin kannattaisi harkita Taksilla ajoa! Muutenkin 650€ vuotuisella ajoneuvoverolla tämän auton omistaja on halunnut lähinnä omistaa Mersun! Olikos tää nyt sellanen Väyrys mersu kun en oikein näistä tiedä? AMG = Ach Mein Gott 😂

    april7april719 päivää sitten
    • No eikö mersu nyt yleensäkkin osteta siksi että haluaa omistaa mersun?

      assass9 päivää sitten
    • @Mersu Merc Totta ja omassani ajoneuvovero on 97.50€ vuodessa niin ei mene bensaan edes tuota erotusta (550€) näillä alle 20 tkm vuosiajoilla onneksi! Sähköä menee noin 100€ tosin vuodessa!

      april7april717 päivää sitten
    • april7 olet oikeassa. Selvyyden vuoksi tarkoitin, että vastaavassa mersun bensamallissakin on perusveroa noin 250e. Noin 400e tulisi siis tässä tapauksessa ”säästettäväksi” , mikä säästyy jo noin 8-10tkm vuotuisella ajolla dieselillä bensamalliin verrattuna.

      Mersu MercMersu Merc17 päivää sitten
    • @Mersu Merc Ajoneuvovero koostuu perusverosta ja käyttövoimaverosta, lukee Trafin sivuilla joten perusvero on 200€ ja käyttövoimavero 450€ ja ajoneuvovero siis 650€ kuten mainitsin.

      april7april717 päivää sitten
    • Ajoneuvoveroa on noin 200e Käyttövoimaveroa 450e

      Mersu MercMersu Merc17 päivää sitten
  • Turhaa haipatusta toi renkaiden vanhuus... itellä on 2012 paistetut nokian hakka r kitkat ja hyvin on pärjätty kelillä ku kelillä...

    BaabelBaabel19 päivää sitten
    • Jos renkaat on lähes kymmenen vuotta vanhat rupee kumiseos itsessään olemaan niin kovaa että niiden pito-ominaisuudet on heikentynyt huomattavasti. Sitä ei voi millään estää. Noin vanhat renkaat on jo aika kaukana ominaisuuksiltaan siitä mitä ne uutena oli. Ei tulisi ainakaan itsellä mieleen käyttää enää noin vanhoja renkaita.

      TheLeewi98TheLeewi9818 päivää sitten
    • @Zimba Cattius Sovitaan sitten niin. 🤝

      MmoukariiMmoukarii19 päivää sitten
    • @Mmoukarii kyllä sit on ollut kuskissa vika ei renkaissa.

      Zimba CattiusZimba Cattius19 päivää sitten
    • @Baabel Kitkat on mullakin jo viidettä talvea eikä nastoja tule ellei oo ihan pakko. Toissatalvenkin kyllä pärjäsi Nordmanin kitkoilla mutta ei se kivaa ollut varsinkaan sohjokeleillä, nyt Michelinit ja onhan ne nyt aivan eri tasolla joka osa-alueella kuluneisiin Nordmaneihin verrattuna. 💁🏻‍♂️

      MmoukariiMmoukarii19 päivää sitten
    • @Mmoukarii Etelässä oon ajanu , ainahan kitkat on liukkaat jää keleillä. Ajelee vähä rauhallisemmin ja ennakoiden niin hyvin pärjää.. Tuntuu silloinkin et nastarenkaisetki ajaa varovammin...

      BaabelBaabel19 päivää sitten
  • Ei kai tommosella badgetuunatulla dieselillä kehtaa enempää ajaakkaan

    TaveTave19 päivää sitten
    • @Hyrppa95 Mikäs siinä jos tyjjää miltä se näyttää, kunhan ei sitä vitun badgea laita sinne takakonttiin.

      assass9 päivää sitten
    • Vielä pahempia on ne perusdieselit joihin on vaihdettu E63 AMG:n korisarja.

      Hyrppa95Hyrppa9519 päivää sitten
    • On se jännä, miten vanhatkin Mersut saavat jotkut kihisemään kateudesta.

      Pasi VaanPasi Vaan19 päivää sitten
  • Erittäin hyvä ja luonnollisesti etenevä video. Olisi siistiä nähdä sun tyyppistä persoonaa muunlaisissakin autovideoissa 👍

    ImReqularr - TuiskuImReqularr - Tuisku19 päivää sitten
  • ...Ei niitä renkaita tarvii vaihtaa heti kun on yli 6v.... Itellä on skodillacissa samat ja yhtä vanhat Nokiat ja aivan loistavat on vieläkin.

    Someone YoudontknowSomeone Youdontknow19 päivää sitten
  • Ei ollenkaan mikään ihme imo. Matti Meikäläinen kun lähtee Mersua ostamaan niin kyllä se diesel olla pitää. Ei oo väliä vaikka Matti on jo eläkkeellä, asuu keskellä kaupunkia ja kilometrejä tulee 5000 per vuosi. Mersu ja diesel kuuluu yhteensä.

    Christian RönnChristian Rönn19 päivää sitten
    • Saattaa olla noinkin, mutta juuri tämän korimallin osalta bensanelikon hankintaperustetta on vaikea ymmärtää millään ajomäärällä ja missään käyttötilanteessa. Pentastar V6 sentään toimii kohtuudella, mutta kulun ja kulutuksen suhde ei ole tätä päivää. Siksi tämän korimallin parhaat vaihtoehdot ovat dieselit ja AMG.

      HannuHannu16 päivää sitten
    • Joo kyllä 👍 Ukillakin e350d ja vuodessa tulee sen about 5000 kilsaa 🤣

      T HT H19 päivää sitten
  • Amg merkki pitäs heittää harakoille

    Matti SimonenMatti Simonen19 päivää sitten
    • @Sami Silvennoinen Mitä sitten? Se AMG merkki on takakontissa, ja konepellin alla 2l dieseli.

      assass9 päivää sitten
    • Ainakin amg sisäpaketti, useamman tuhannen lisävaruste. Auton hinta noilla varusteilla ja kilometreillä on suomen halvin.

      Sami SilvennoinenSami Silvennoinen17 päivää sitten
    • Äitees pitääs

      Abcd ÖäzxcAbcd Öäzxc19 päivää sitten
  • Onko alkuperäiset mersun vanteet muka vai onko vain tähti lyöty keskelle?

    Ekku HyppönenEkku Hyppönen19 päivää sitten
    • Jotkut kiinan tinat

      Man neMan ne19 päivää sitten
    • On ihan mersun omasta ns.lisävaruste valikoimasta.Noi vanteet tuli silloin lisävaruste valikoimaan kun w212 tuli markkinoille.

      Jari AhonenJari Ahonen19 päivää sitten
    • En ole itse ainakaan noita malleja aiemmin nähnyt.

      Ekku HyppönenEkku Hyppönen19 päivää sitten
  • Koska muuten hot wings videoo?

    Matthew DicksonMatthew Dickson19 päivää sitten
  • OMG

    Matthew DicksonMatthew Dickson19 päivää sitten
  • Viimeinen Mersu kunnon konepeltitähdellä.

    Henrik LehtonenHenrik Lehtonen19 päivää sitten
    • Kyllä W213 saa edelleen valitettavasti, ei kuulu kyllä muuhun kuin S sarjaan tuo.

      assass9 päivää sitten
    • saa edelleen,mutta lisähinnasta.

      catcat17 päivää sitten
    • On kyllä esim joissaki w213 mersuissaki tommone

      Joku UkkoJoku Ukko18 päivää sitten
    • @mampe w140

      Man neMan ne19 päivää sitten
    • W124 oli viimeinen mersu.

      mampemampe19 päivää sitten
  • Koska hot wings videoo?

    Matthew DicksonMatthew Dickson19 päivää sitten
  • Thanks you Sir Toivonen )))

    Pay PalPay Pal19 päivää sitten
  • AMG:tä nähnytkään.

    rikkeerikkee19 päivää sitten
    • @-Leevi- mutta se ei ole AMG.

      rikkeerikkee18 päivää sitten
    • @rikkee on sillä varustepaketilla joka vaikuttaa puskureihin ja vanteisiin sen verran tekemistä amg:n kanssa et sen nimi on amg-line

      -Leevi--Leevi-18 päivää sitten
    • @Aleksi Tarhanen eipä sillä varustepaketillakaan erityisemmin ole tekemistä AMG:n kanssa, ei lienee edes minkäänlaisia mekaanisia muutoksia (?) Erilaiset puskurit, vanteet, penkit ja ratti. Takaluukun AMG merkki ei ole myöskään tehtaan jäljiltä, vaan aiemman omistajan itse asentama.

      rikkeerikkee19 päivää sitten
    • Se on varustepaketti.

      Aleksi TarhanenAleksi Tarhanen19 päivää sitten
  • Ei taas yllättäny, Mercedes Benz - The best or Nothing!

    Joni TuokkoJoni Tuokko19 päivää sitten
    • @allu tuppurainen Luuleeko Allu tosissaan että jarrulevyt ovat tehty jossakin mersun tehtaalla? Vaikka ostaisit alkuperäisessä M-B paketissa olevat jarrulevyt, ne on valmistanut jokin alihankkijoista, joka vastaavasti tekee jarrulevyjä myös useille muille eri automerkeille. Esimerkkinä sähköiset osat ovat M-B:ssä usein Siemens/Boschia, Kia:ssa vastaavasti Omronia. Autonvalmistajan omaa tehdastuontoa on usein vain kori, moottori sekä osa sisustan materiaaleista. Käytännössä kaikki vaihdettava kulutusosa on alihankinnan tuotoksia.

      JuhaJuha18 päivää sitten
    • Mitä? Ihan normaalia. Jarrulevyt on kulutusosa, ihmettelin ellei olisi vaihdettu 😅 Ja automaatti+melko raskas auto niin kuluu yllättävän nopeasti takalevyt varsinkin. Eipä ainakaan hapetu ja ruostu pilalle niinkun näissä sähköautoissa. Jarruthan on ihan sitä varten että niitä käytetään 👍🏼

      Joni TuokkoJoni Tuokko19 päivää sitten
    • juu alle satatuhatta ajettu ja jarrulevyt vaihdettu lujaa laatua lada

      allu tuppurainenallu tuppurainen19 päivää sitten
  • Tuota hintalappua ei ole selvinpäin laitettu😂

    Jontu RJontu R19 päivää sitten
    • Joo, kännissä tuntus hinnoittelija olevan, auto kestäs hyvin pari tonnia lisää pyyntiin. (nykyään 21600€ nettiautossa)

      Sami SilvennoinenSami Silvennoinen17 päivää sitten
  • Siinä ois jollekki vähän parempaa ja puhtaampaa meisseliä =)

    Toni TontsapoikaToni Tontsapoika19 päivää sitten
  • testatkaa enemmän autoja millä ihmiset oikeasti ajaa eli +700tkm ajettuja max. 300 euron hintaisia paskoja t. kommenttikenttien persaukinen eksperttijoukko

    Janus CresovinkoJanus Cresovinko19 päivää sitten
    • Minä olen ajanut tuollaisella jo 7 vuotta. Ostin pari vuotta käytettynä puolella uuden hinnasta tätä esittelyautoa vähemmän ajettuna tehtaan Junge Sterne takuuautona. AMG korisarjaa ei ole, mutta muuten taitaa olla tätä esittelykappaletta paremmin varusteltu. Ei ole pahemmin tämä ostos kaduttanut. Löytyykö seuraavaksi liikkeestä 200.000 km tätä autoa enemmän ajettu, vai tuonko omani näytille niin nähdään miten tuollainen härveli kestää ajamista?

      HannuHannu17 päivää sitten
    • Ei taida Vaihto+ valikoimassa olla hirveesti 300€ ruoskia? 🤔 Löytöpihan spesiaaleja kyllä on mutta niidenkin hinnat alkaa nelinumeroisista summista.

      MmoukariiMmoukarii19 päivää sitten
    • Aika harva ajelee +700tkm autoilla, veikkaan että yleisempiä on halvat fordit yms...

      PikeFlyFishingPikeFlyFishing19 päivää sitten
  • Olipa hyvä että oli hyvä yksilö mutta tuo paikkaus pullo se kyllä tuhous tilanteen🤣🤣😂😁👍🇫🇮

    Seppo TuhkanenSeppo Tuhkanen19 päivää sitten
  • Eikö tuollasella karvalakkimersulla ole pikkasen noloa ajaa, jos perässä lukee kuitenkin AMG?

    PikeFlyFishingPikeFlyFishing19 päivää sitten
    • @Zimba Cattius Ei ole tehtaalta laitettu noita tarroja AMG paketin mukana kuin jossain Aasian maissa, ei Euroopassa.

      assass9 päivää sitten
    • @rikkee ei laita yleensä tehtaalta, mutta sen voi myös saada sieltä.

      LukeziLukezi10 päivää sitten
    • @Hannu 170hp ja amg, hävettää omistajan puolesta

      Pauli TPauli T17 päivää sitten
    • On. AMG tunnus putoaisi pois saman tien, jos olisi oma.

      HannuHannu17 päivää sitten
    • Kuka sellasta AMG kottikärryä edes tarvitsee...

      A VA V17 päivää sitten
  • Max 6500€

    NikzeeLNikzeeL19 päivää sitten
    • @NikzeeL itse kukin päättäköön mikä on lisähintaa ja mikä ei. Tuollaista ostaessani löysin pari vaihtoehtoa, joista valitsin puhtaasti MuTulla E220:n. Yhtä pienellä kulutuksella kulkevaa sedania tiloista tinkimättä hakevalla on varsin rajoitettu valikoima, jos matalat nelioviset 2+2 coupet (Mondeo, Superb, S80, S90) eivät riitä, vaan taaksekin vaaditaan päätilaa. Aiemmin isoja sedaneita oli hyvin tarjolla, mutta vaikkapa Nissan Laurel ja Cedric, Toyota Crown, Peugeot 505, Ford Scorpio ja Volvo 944 joko korvattiin ahtaalla pienoismallilla tai täysikokoista (Toyotaa) ei tuoda Suomeen. Uutena kalliin auton huolto ei kilometrien myötä halpene, mutta toisaalta hyvin hoidettu on 300.000 km jälkeen yhtä mukava ajaa kuin tällainen poikkeuksellisen vähän ajettukin. Irtonaista kolinaa ja räminää ei kuulu noppakivikadulla ainakaan yhtään sen enempää kuin uudessa KiaTojoNismossa. Parasta vain jokaisen ostaa se, mikä tuntuu mieluiselta itselle. Jos joku tuollaisen vanhan vähän ajetun haluaa, se kannattaa hakea Saksasta, koska valikoimaa on hyvin ikä pudottaa verot varsin pieniksi. Minä en tätä yksilöä lähde ostamaan, koska omallani ei ole vielä ajettu edes aivan kolminkertaista ajomäärää.

      HannuHannu16 päivää sitten
    • Sedan ja nokivasara pellin alla aika ässä kombo. Toki on vähän ajettu peli.

      Teemu MalinenTeemu Malinen19 päivää sitten
    • @NikzeeL Tuosta olen täysin samaa mieltä.

      PikeFlyFishingPikeFlyFishing19 päivää sitten
    • @PikeFlyFishing nojoo ehkä vähän liioiteltua mutta se on vaan fakta että mersussa, audissa, bmw:ssä ym on vain sitä merkkilisää mutta muita kestävämpi ne ei ole.

      NikzeeLNikzeeL19 päivää sitten
    • @NikzeeL Onhan tolla käyttöarvoa. Mutta joo en itse tuota hintaa maksaisi, mutta ei tuo alle 10k auto ole tosiaankaan

      PikeFlyFishingPikeFlyFishing19 päivää sitten
  • Auton pitää olla farmari, tollasilla leluilla ei tee mitään!

    PikeFlyFishingPikeFlyFishing19 päivää sitten
    • Järkevä kommentti kaiken kaikkiaan!

      Turboahdettu SupraTurboahdettu Supra18 päivää sitten
    • @otom20 vanhuus ei tule yksin. Mut joo, avomallisena olis vielä parempi...

      just mejust me18 päivää sitten
    • @just me Olin samaa mieltä kun olin 10v.

      otom20otom2018 päivää sitten
    • Coupé pitäis olla

      just mejust me18 päivää sitten
    • @PikeFlyFishing ok

      Kalle ilmariKalle ilmari18 päivää sitten
  • Masan vanha?

    marko jyysströmmarko jyysström19 päivää sitten
    • No, ainaki toi on "E 220 2012" 😄

      MmoukariiMmoukarii19 päivää sitten
    • 🤔

      Manu HeiskanenManu Heiskanen19 päivää sitten